Logowanie do bankowości elektronicznejLogowanie do bankowości elektronicznejLogowanie do bankowości elektronicznejKartoSfera
Kalkulator kredytowy - KREDYT GOTOWKOWY

Kalkulator kredytowy - KREDYT NA SZOSTKE

Kalkulator kredytowy - KREDYT MIESZKANIOWY

Aktualności
PRACE REMONTOWE
10-06-2022

W związku z zaplanowanym remontem schodów wejściowych w dniu 15.06.2022 r. Bank Spółdzielczy w Dobczycach czynny będzie od godz. 7:30 do godz. 11:30.

W dniu 17.06.2022 r. (piątek) Bank będzie NIECZYNNY!

Serdecznie zapraszamy do korzystania
z bankowości mobilnej i internetowej.  

BLIK na telefon
10-06-2022

>>> BLIK NA TELEFON <<<

BLIK - PRZELEW NA TELEFON to nowość w naszej aplikacji mobilnej.
Jeżeli dodatkowa ikona, nie pojawiła się automatycznie,
należy wykonać aktualizację w sklepach Google Play i App Store.


>>> UWAGA <<<
Aby odbierać przelewy BLIK na telefon, konieczne jest zaakceptowanie regulaminu w aplikacji mobilnej.
Ustawienia -> BLIK -> Przelewy na telefon BLIK.

Jubileusz 115-lecia Banku
27-06-2022

Rok 2022 jest dla Banku Spółdzielczego w Dobczycach niezwykle ważnym, z uwagi na Jubileusz 115-lecia istnienia Banku.

BLIK w aplikacji e24 BS Dobczyce
30-11-2021
Kursy walut
WIBOR
Data: 2022-06-24
Sym. Jed. Dewizy Pieniądze
Skup Sprz. Skup Sprz.
EUR 1 4.61 4.82 4.58 4.85
USD 1 4.38 4.58 4.35 4.61
Średni WIBOR 1M: 5,59%
Średni WIBOR 3M: 6,42%
Średni WIBOR 6M: 6,65%

Spot telewizyjny oraz materiały marketingowe kampanii wskazują na główne właściwości banków spółdzielczych: tradycję, ale też nowoczesne produkty, lokalność zamiast globalnych aspiracji, bezpieczeństwo i działanie najbliżej ludzi.

Głównym celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki i zbudowanie pozytywnych skojarzeń wśród potencjalnych klientów. Aby osiągnąć zamierzony cel prace nad kampanią składały się z wielu etapów, a każdy z nich miał znaczący wpływ na finalny kształt kampanii.

Tegoroczna kampania została podzielona na dwie odsłony:

  • Kampanię wizerunkową „Najbliżej ludzi” prowadzoną w telewizji i w Internecie, prezentującą wyróżniki i wartości bankowości spółdzielczej.
  • Kampanię kontynuującą promocję „Wygodnego kredytu”, znanego już Klientom z ubiegłorocznych działań reklamowych. Pod wspólną nazwą marketingową Banki Spółdzielcze z Grupy BPS mogą proponować swoim Klientom kredyty gotówkowe aktualnie dostępne w ofercie Banku i najlepiej dopasowane do ich potrzeb. Wygodny Kredyt oznacza możliwość przeznaczenia na dowolny cel, rzetelną obsługę i szybką decyzję.

W telewizjach ogólnopolskich oraz w stacjach tematycznych emitowany będzie 30-sekundowy spot „Najbliżej Ludzi” oraz 8-sekundowy billboard sponsorski. Banki Spółdzielcze będą promować się w stacjach: TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat oraz w ich wybranych kanałach tematycznych, a także w Internecie - spot pojawi się na platformach VOD, player.pl i ipla.pl. Kampania telewizyjna potrwa do 14 października. Promocję wspiera kampania banerowa w Internecie, działania na portalu Facebook, a także dedykowany portal najblizejludzi.pl. Kampania Wygodnego Kredytu prowadzona będzie w Internecie wokół serwisów zakupowych, biznesowych, informacyjnych oraz porównywarek kredytowych i potrwa do 24 grudnia br.

Wydrukowane z: http://bsdobczyce.pl/kampania-reklamowa-bankow-spoldzielczych-z-grupy-bps.html