Logowanie do bankowości elektronicznejLogowanie do bankowości elektronicznejLogowanie do bankowości elektronicznejKartoSfera
Aktualności
Ważna informacja: e24.bsdobczyce.pl
03-07-2018

Szanowni Klienci.

W przypadku problemów z otwarciem strony e24.bsdobczyce.pl, zalecamy odświeżenie pamięci przeglądarki (Ctrl+F5) lub czyszczenie jej historii.

Aktualizacja systemów EBankNet i eCorpoNet
19-07-2018

Szanowni Klienci
W ostatnich dniach, wykonane zostały aktualizacje systemów eBankNet i eCorpoNet.
Od 1.07.2018r. systemy te będą umożliwiały wykonywanie przelewów w trybie Mechanizmu Podzielonej Płatności - Split Payment.

Zachęcamy do zapoznania się z aktualnymi instrukcjami systemów
eBankNet:
https://e24.bsdobczyce.pl/eba28/user/img/pdf/Instrukcja.pdf

eCorpoNet:
https://efirma.bsdobczyce.pl/homenet-webapp-frontend/_custom/ecorponet-user.pdf

RODO
24-05-2018

Informacja dla przedsiębiorców i osób prowadzących działalność gospodarczą
14-06-2018

Od dnia 1 lipca 2018 r. zacznie obowiązywać nowelizacja ustawy o podatku od towarów i usług (VAT), zakładająca wprowadzenie Mechanizmu Podzielonej Płatności (ang. Split Payment).

Kursy walut
WIBOR
Data: 2018-07-19
Sym. Jed. Dewizy Pieniądze
Skup Sprz. Skup Sprz.
EUR 1 4.22 4.42 4.19 4.45
USD 1 3.63 3.80 3.61 3.83
Średni WIBOR 1M: 1,64%
Średni WIBOR 3M: 1,70%
Średni WIBOR 6M: 1,78%

Spot telewizyjny oraz materiały marketingowe kampanii wskazują na główne właściwości banków spółdzielczych: tradycję, ale też nowoczesne produkty, lokalność zamiast globalnych aspiracji, bezpieczeństwo i działanie najbliżej ludzi.

Głównym celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki i zbudowanie pozytywnych skojarzeń wśród potencjalnych klientów. Aby osiągnąć zamierzony cel prace nad kampanią składały się z wielu etapów, a każdy z nich miał znaczący wpływ na finalny kształt kampanii.

Tegoroczna kampania została podzielona na dwie odsłony:

  • Kampanię wizerunkową „Najbliżej ludzi” prowadzoną w telewizji i w Internecie, prezentującą wyróżniki i wartości bankowości spółdzielczej.
  • Kampanię kontynuującą promocję „Wygodnego kredytu”, znanego już Klientom z ubiegłorocznych działań reklamowych. Pod wspólną nazwą marketingową Banki Spółdzielcze z Grupy BPS mogą proponować swoim Klientom kredyty gotówkowe aktualnie dostępne w ofercie Banku i najlepiej dopasowane do ich potrzeb. Wygodny Kredyt oznacza możliwość przeznaczenia na dowolny cel, rzetelną obsługę i szybką decyzję.

W telewizjach ogólnopolskich oraz w stacjach tematycznych emitowany będzie 30-sekundowy spot „Najbliżej Ludzi” oraz 8-sekundowy billboard sponsorski. Banki Spółdzielcze będą promować się w stacjach: TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat oraz w ich wybranych kanałach tematycznych, a także w Internecie - spot pojawi się na platformach VOD, player.pl i ipla.pl. Kampania telewizyjna potrwa do 14 października. Promocję wspiera kampania banerowa w Internecie, działania na portalu Facebook, a także dedykowany portal najblizejludzi.pl. Kampania Wygodnego Kredytu prowadzona będzie w Internecie wokół serwisów zakupowych, biznesowych, informacyjnych oraz porównywarek kredytowych i potrwa do 24 grudnia br.

Wydrukowane z: http://bsdobczyce.pl/kampania-reklamowa-bankow-spoldzielczych-z-grupy-bps.html