Logowanie do bankowości elektronicznejLogowanie do bankowości elektronicznejLogowanie do bankowości elektronicznejKartoSfera
Kalkulator kredytowy - KREDYT GOTOWKOWY

Kalkulator kredytowy - KREDYT NA SZOSTKE

Kalkulator kredytowy - KREDYT MIESZKANIOWY

Aktualności
Godziny pracy Banku
12-06-2020

Od 01.06.2020 roku Centrala Banku Spółdzielczego w Dobczycach czynna będzię od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 16:00, natomiat Oddziały Banku w Wiśniowej i w Raciechowicach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:00.

Ogłoszenie Zarządu Banku Spółdzielczego w Dobczycach
28-05-2020

Zarząd Banku Spółdzielczego w Dobczycach zawiadamia, że w dniu 22 czerwca 2020 roku (poniedziałek) o godzinie 16:30 odbędzie się Zebranie Przedstawicieli Banku w Restauracji Podzamcze - Dobczyce, ul. Wąska 1.

KORONAWIRUS - informacje dla klientów Banków Spółdzielczych
04-05-2020

Zapraszamy do zapoznania się
z informacjami na temat Tarczy Antykryzysowej pod poniższym linkiem

https://grupabps.pl/wsparcie-dla-klientow/

TARCZA FINANSOWA - WNIOSKI
07-05-2020

W Banku Spółdzielczym w Dobczycach możesz już złożyć wniosek w programie Tarcza Finansowa PFR.

Kursy walut
WIBOR
Data: 2020-08-07
Sym. Jed. Dewizy Pieniądze
Skup Sprz. Skup Sprz.
EUR 1 4.31 4.51 4.28 4.55
USD 1 3.64 3.81 3.62 3.84
Średni WIBOR 1M: 0,24%
Średni WIBOR 3M: 0,27%
Średni WIBOR 6M: 0,29%

Spot telewizyjny oraz materiały marketingowe kampanii wskazują na główne właściwości banków spółdzielczych: tradycję, ale też nowoczesne produkty, lokalność zamiast globalnych aspiracji, bezpieczeństwo i działanie najbliżej ludzi.

Głównym celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki i zbudowanie pozytywnych skojarzeń wśród potencjalnych klientów. Aby osiągnąć zamierzony cel prace nad kampanią składały się z wielu etapów, a każdy z nich miał znaczący wpływ na finalny kształt kampanii.

Tegoroczna kampania została podzielona na dwie odsłony:

  • Kampanię wizerunkową „Najbliżej ludzi” prowadzoną w telewizji i w Internecie, prezentującą wyróżniki i wartości bankowości spółdzielczej.
  • Kampanię kontynuującą promocję „Wygodnego kredytu”, znanego już Klientom z ubiegłorocznych działań reklamowych. Pod wspólną nazwą marketingową Banki Spółdzielcze z Grupy BPS mogą proponować swoim Klientom kredyty gotówkowe aktualnie dostępne w ofercie Banku i najlepiej dopasowane do ich potrzeb. Wygodny Kredyt oznacza możliwość przeznaczenia na dowolny cel, rzetelną obsługę i szybką decyzję.

W telewizjach ogólnopolskich oraz w stacjach tematycznych emitowany będzie 30-sekundowy spot „Najbliżej Ludzi” oraz 8-sekundowy billboard sponsorski. Banki Spółdzielcze będą promować się w stacjach: TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat oraz w ich wybranych kanałach tematycznych, a także w Internecie - spot pojawi się na platformach VOD, player.pl i ipla.pl. Kampania telewizyjna potrwa do 14 października. Promocję wspiera kampania banerowa w Internecie, działania na portalu Facebook, a także dedykowany portal najblizejludzi.pl. Kampania Wygodnego Kredytu prowadzona będzie w Internecie wokół serwisów zakupowych, biznesowych, informacyjnych oraz porównywarek kredytowych i potrwa do 24 grudnia br.

Wydrukowane z: http://bsdobczyce.pl/kampania-reklamowa-bankow-spoldzielczych-z-grupy-bps.html