Logowanie do bankowości elektronicznejLogowanie do bankowości elektronicznejLogowanie do bankowości elektronicznejKartoSfera
Aktualności
Godziny pracy w Wielki Piątek
15-04-2019

Informujemy Szanownych Klientów,
że w dniu 19 kwietnia 2019 roku (Wielki Piątek) Bank Spółdzielczy
w Dobczycach będzie czynny
w godzinach od 8:00 do 12:00.

 

Komunikat Banku Spółdzielczego w Dobczycach
14-12-2018

W nawiązaniu do Komunikatu Komisji Nadzoru Finansowego z dnia 14 grudnia 2018 roku dotyczącego funkcjonowania banków spółdzielczych w warunkach wygaśnięcia umów zrzeszenia Zarząd Banku informuje, że Bank Spółdzielczy w Dobczycach posiada wszelkie niezbędne umowy oraz spełnia warunki dalszego funkcjonowania w obecnej formie prawnej (Bank jest zrzeszony z Bankiem Polskiej Spółdzielczości S.A. oraz jest uczestnikiem Systemu Ochrony Zrzeszenia BPS).

Google Pay
05-10-2018

RODO
29-03-2019

Kursy walut
WIBOR
Data: 2019-04-18
Sym. Jed. Dewizy Pieniądze
Skup Sprz. Skup Sprz.
EUR 1 4.17 4.37 4.15 4.40
USD 1 3.70 3.88 3.68 3.91
Średni WIBOR 1M: 1,64%
Średni WIBOR 3M: 1,72%
Średni WIBOR 6M: 1,79%

Spot telewizyjny oraz materiały marketingowe kampanii wskazują na główne właściwości banków spółdzielczych: tradycję, ale też nowoczesne produkty, lokalność zamiast globalnych aspiracji, bezpieczeństwo i działanie najbliżej ludzi.

Głównym celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki i zbudowanie pozytywnych skojarzeń wśród potencjalnych klientów. Aby osiągnąć zamierzony cel prace nad kampanią składały się z wielu etapów, a każdy z nich miał znaczący wpływ na finalny kształt kampanii.

Tegoroczna kampania została podzielona na dwie odsłony:

  • Kampanię wizerunkową „Najbliżej ludzi” prowadzoną w telewizji i w Internecie, prezentującą wyróżniki i wartości bankowości spółdzielczej.
  • Kampanię kontynuującą promocję „Wygodnego kredytu”, znanego już Klientom z ubiegłorocznych działań reklamowych. Pod wspólną nazwą marketingową Banki Spółdzielcze z Grupy BPS mogą proponować swoim Klientom kredyty gotówkowe aktualnie dostępne w ofercie Banku i najlepiej dopasowane do ich potrzeb. Wygodny Kredyt oznacza możliwość przeznaczenia na dowolny cel, rzetelną obsługę i szybką decyzję.

W telewizjach ogólnopolskich oraz w stacjach tematycznych emitowany będzie 30-sekundowy spot „Najbliżej Ludzi” oraz 8-sekundowy billboard sponsorski. Banki Spółdzielcze będą promować się w stacjach: TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat oraz w ich wybranych kanałach tematycznych, a także w Internecie - spot pojawi się na platformach VOD, player.pl i ipla.pl. Kampania telewizyjna potrwa do 14 października. Promocję wspiera kampania banerowa w Internecie, działania na portalu Facebook, a także dedykowany portal najblizejludzi.pl. Kampania Wygodnego Kredytu prowadzona będzie w Internecie wokół serwisów zakupowych, biznesowych, informacyjnych oraz porównywarek kredytowych i potrwa do 24 grudnia br.

Wydrukowane z: http://bsdobczyce.pl/kampania-reklamowa-bankow-spoldzielczych-z-grupy-bps.html