Logowanie do bankowości elektronicznejLogowanie do bankowości elektronicznejLogowanie do bankowości elektronicznejKartoSfera
Kalkulator kredytowy - KREDYT GOTOWKOWY

Kalkulator kredytowy - KREDYT NA SZOSTKE

Kalkulator kredytowy - KREDYT MIESZKANIOWY

Aktualności
4 czerwca 2021 Bank NIECZYNNY
15-06-2021

Szanowni Klienci!

Informujemy, że w dniu 4 czerwca 2021 roku Bank Spółdzielczy w Dobczycach oraz Oddziały w Raciechowicach i Wiśniowej będą nieczynne.

Za utrudnienia przepraszamy.

Godziny pracy
15-06-2021

Szanowni Klienci!

Od 04.05.2021 r. Centrala Banku Spółdzielczego w Dobczycach, ul. Kilińskiego 2, czynna w godzinach od 7:30 - 15:30.

Zapraszamy do skorzystania z naszych usług finansowych.

Profil zaufany w Banku Spółdzielczym w Dobczycach
08-02-2021
Tarcza Finansowa PFR 2.0
15-06-2021

Jeżeli prowadzisz mikro, małą lub średnią firmę to możesz złożyć wniosek o bezzwrotną subwencję w ramach Programu Tarcza Finansowa PFR 2.0 w systemie bankowości elektronicznej naszego Banku.

Szczegóły w rozwinięciu.

Kursy walut
WIBOR
Data: 2021-06-14
Sym. Jed. Dewizy Pieniądze
Skup Sprz. Skup Sprz.
EUR 1 4.39 4.59 4.36 4.63
USD 1 3.62 3.79 3.60 3.82
Średni WIBOR 1M: 0,18%
Średni WIBOR 3M: 0,21%
Średni WIBOR 6M: 0,25%

Spot telewizyjny oraz materiały marketingowe kampanii wskazują na główne właściwości banków spółdzielczych: tradycję, ale też nowoczesne produkty, lokalność zamiast globalnych aspiracji, bezpieczeństwo i działanie najbliżej ludzi.

Głównym celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki i zbudowanie pozytywnych skojarzeń wśród potencjalnych klientów. Aby osiągnąć zamierzony cel prace nad kampanią składały się z wielu etapów, a każdy z nich miał znaczący wpływ na finalny kształt kampanii.

Tegoroczna kampania została podzielona na dwie odsłony:

  • Kampanię wizerunkową „Najbliżej ludzi” prowadzoną w telewizji i w Internecie, prezentującą wyróżniki i wartości bankowości spółdzielczej.
  • Kampanię kontynuującą promocję „Wygodnego kredytu”, znanego już Klientom z ubiegłorocznych działań reklamowych. Pod wspólną nazwą marketingową Banki Spółdzielcze z Grupy BPS mogą proponować swoim Klientom kredyty gotówkowe aktualnie dostępne w ofercie Banku i najlepiej dopasowane do ich potrzeb. Wygodny Kredyt oznacza możliwość przeznaczenia na dowolny cel, rzetelną obsługę i szybką decyzję.

W telewizjach ogólnopolskich oraz w stacjach tematycznych emitowany będzie 30-sekundowy spot „Najbliżej Ludzi” oraz 8-sekundowy billboard sponsorski. Banki Spółdzielcze będą promować się w stacjach: TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat oraz w ich wybranych kanałach tematycznych, a także w Internecie - spot pojawi się na platformach VOD, player.pl i ipla.pl. Kampania telewizyjna potrwa do 14 października. Promocję wspiera kampania banerowa w Internecie, działania na portalu Facebook, a także dedykowany portal najblizejludzi.pl. Kampania Wygodnego Kredytu prowadzona będzie w Internecie wokół serwisów zakupowych, biznesowych, informacyjnych oraz porównywarek kredytowych i potrwa do 24 grudnia br.

Wydrukowane z: http://bsdobczyce.pl/kampania-reklamowa-bankow-spoldzielczych-z-grupy-bps.html