Bezpieczeństwo usług

Na stronie logowania eBankNet znajdziesz przycisk „Zablokuj dostęp”, służy on do samodzielnego zablokowania dostępu do Bankowości Elektronicznej w przypadku podejrzenia naruszenia bezpieczeństwa dostępu Twojego konta. Po podaniu prawidłowych danych: zablokowany będzie dostęp do Systemu Bankowości Elektronicznej, możliwość wykonywania transakcji oraz dostęp poprzez Bankowość Mobilną. Celem potwierdzenia operacji wyślemy powiadomienie SMS. Na stronie formularza z przyczyn bezpieczeństwa nie będzie informacji o poprawności dokonanej operacji. Odblokowanie dostępu będzie możliwe po kontakcie z placówką Banku.

 

 

Na stronie logowania eCorpoNet możesz zablokować dostęp, poprzez trzykrotne podanie błędnego hasła. Pamiętaj, że aby mechanizm zadziałał właściwie, konieczne jest bezbłędne podanie loginu/nazwy użytkownika!!!

Portal kartowy Kartosfera to system umożliwiający Użytkownikowi dostęp do wybranych usług i funkcjonalności dotyczących kart płatniczych. 

Możesz tam m.in. zablokować kartę, usunąć blokadę, zmienić PIN, zarządzać autoryzacją 3d Secure itd.

  • Przed zalogowaniem
    1. Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia
      • Czy adres rozpoczyna się od „https://” ?
      • Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona oznaczająca połączenie szyfrowane?
    2. Zweryfikuj certyfikat strony
      • Czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu)
      • Czy certyfikat jest ważny?
    3. Film na temat bezpieczeństwa kliknij tutaj
  • Wskazówki
      • Chroń swoje hasła!
      • Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych;
      • Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł;
      • Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję;
      • Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu;
      • Zanim podasz hasło – sprawdź certyfikat strony;
      • Zawsze aktualizuj oprogramowanie antywirusowe i systemowe
      • Więcej na temat bezpieczeństwa kliknij tutaj
  • Infolinia Banku Spółdzielczego w Dobczycach – 12 37 27 901 – (pon.-piąt. 7.30 – 15:30)
  • Obsługa IT Banku Spółdzielczego w Dobczycach – 12 37 27 909 – (pon.-piąt. 7.30 – 15:30)
  • Obsługa kart Grupy BPS – 86 215 50 00,  801 321 456 – (24/7)
  • System zastrzegania kart zastrzegam.pl – 828 828 828 – (24/7)